Aksi Peluk Syafiq Kyle Dan Hannah Delisha Dikecam

Drama bersiri Mencintaimu Mr. Photographer yang sedang ditayangkan kini nampaknya semakin hangat apabila ramai yang ternanti-nanti setiap episod yang bakal ditayangkan.

Namun terkini, ada pula penonton yang sudah mula marah dengan aksi lakonan hero serta heroin drama ini yang kelihatan terlalu mesra dan berpelukan.

Syafiq Kyle, Hannah Delisha, Aksi Peluk, Mencintaimu Mr. Photographer

Menerusi perkongsian video teaser drama ini oleh penerbit drama ini, Datuk David Teo di akaun Instagramnya, rata-rata pengikutnya mula mengecam aksi-aksi mesra Syafiq dan Hannah di ruangan komen.

IKLAN

Antara komen yang ditinggalkan oleh pengikutnya,

myumihana: Mula2 layan juga cerita ni tp bila ada adegan2 mcm ni tak perlah..tutup tv..sayang ada bakat tp knp tak tegas dlm pendirian..jgn ambil mudah.

ndyna84.n8: Adegan yg x sesuai.Jgnla bawa benda2 mcm ni masuk malaysia.romantik trlebih2.bukan budaya kita dan dlm agama pun

17.fatihah: Bila ade adegan peluk peluk terus tukar channel lain. Hahaha. Sbb malu nak tengok scene macamtu. Maklumlah saya budak sekolah lagi. Hahah. Buat zina mata je tengok cite adegan macamni.

syift_: Srius cite ni mula2 mcm best. Pastu tetiba berpegang pegang, peluk peluk., dah jadi nyampah dah nk tengok. Ingat la sikit kita ni beragama islam. Hmm saya harap kita semua dapat hidayah dari Allah swt dan menuju ke jalan yg benar. Ingatlah mati. Ingatlah kubur. Ingatlah akhirat. Kbai

Walau bagaimanapun ada juga yang mempertahankan aksi lakonan dua pelakon ini hanyalah sekadar untuk memantapkan lakonan mereka.

IKLAN

thaiimay: Awat cta mmp ni smua duk kecam.. Bnyk lagi dasyat crta len xkcoh punn..ak ska cta ni! Yg skit mata toksah tgk.. Tu nm nya brlakon bngok.. Dh nm somi istri sah lah nk buat apa pun mndlami watok nmnya tuu.. Lahaii..

Syafiq Kyle, Hannah Delisha, Aksi Peluk, Mencintaimu Mr. Photographer

Apa pun masing-masing mempunyai pendapat tersendiri tentang pelakon drama ini dan semestinya Hannah dan Syafiq juga punya alasan tersendiri untuk setiap aksi yang dilakonkan oleh mereka.

Sumber: Instagram David Teo