‘2 Tahun Lebih Diri Ini Tidak Berpunya’ – Luahan Hati Haqiem Rusli Buat Peminat Tawar Diri Jadi Kekasih

Penyanyi remaja yang semakin meningkat naik namanya, Haqiem Rusli baru-baru ini ada berkongsi luahan hatinya yang berbunyi seperti pernah dikecewakan dahulu.

Menerusi perkongsiannya di Instagram, Haqiem menyatakan bahawa sudah dua tahun dirinya tidak berpunya dan pernah disakiti beberapa ketika dahulu.

“2 tahun lebih diri ini tidak berpunya ,setelah disakiti beberapa waktu dulu yg pedih,namun aku akan terus maju kehadapan,yang ku cinta satu hari akan tiba,” tulis Haqiem.

Sangat mendalam luahan hati Haqiem ini sehingga ramai yang memberikan kata-kata positif berunsur nasihat malah ada juga segelintir peminatnya yang berseloroh menawarkan diri untuk menjadi teman istimewa kepada Haqiem.

IKLAN

gimghee: ⬅awak tak nampak ke jodoh awak tengah comment ni??

nurul__ismael_2xx: @haqiem_rusli klau nk pilih your pasangan pilih la yang pandai menjaga maruah rumah tangga,yg jga aurat,yg boleh jaga aqiem..insyallah abg aqiem..adik doa kan one day abg dpt pasangan yg baik…okayy…now abg gapai impian abg dulu oky..dont worry jodoh x ke mna..itu jerr pesan adik kt abg..happy new years abg aqiem..semoga panjang umur..dan dimurahkan rezeki…oky..i support youu..take care..one day adik hrap adik dpt jumpa abg..???x pernah jumpa…bye…klau tangan abg ringan reply my comment or dm…boleh jerr dengar your problem..

mashitah.umar: Dont worry aqiem, Allah ada..Doalah,luah dgn dia if aqiem ada masalah..Dulu dtg kat ums sbb jdi artis undangan untuk tamu gadang kan..Dapat tngok dri jauh jer ??..Tak berani nak dtg dekat..Apa2pun,nnti dtglah Sabah lagi..Pergi pulau2 yg ada kat Sabah..InsyaAllah manatau awak lgi okey..See you, Aqiem ??

arenisfienaz: Yg disini ni ada muaahhahaaha

IKLAN

Nampaknya ramai peminat Haqiem yang mengambil berat akan dirinya dan memberikan nasihat yang sangat berguna buat penyanyi ini.

Apapun MH setuju dengan Haqiem, walau apapun saat getir yang kita lalui namun hidup tetap harus diteruskan.

Sumber: Instagram Haqiem Rusli