Janda Ude Wahid, Intan Liana Ziarah Kawan Berpantang Sambil Sembang Kisah Zaman Cintan-Cintun

Dia bukanlah pelakon ataupun penyanyi, tapi namanya mula dikenali apabila hubungan rumah tangga mula retak pada Mac lalu dengan bekas suami, Ude Wahid.

Namun, kedua-dua mereka bertindak professional apabila membawa haluan masing-masing.

Terbaru, Intan Liana telah memuat naik foto bersama kawan-kawannya di akaun Instagramnya.

View this post on Instagram

Harini melawat orang berpantang… Heheh.. Tahniah ma 'n abg Nadzri… Sepasang jugak..rezeki..me nk baby girl xdpt.. Hahhaha?.. InsyaAllah soon.. Giteww.. Syok dapat lepak ngan kawan2.. Huh da lepak ape lagi keluar la cite zaman2 bujang dulu.. Td terkeluar la cite time bercinta.. Putus cinta.. Ya allah bile dengar balik teruknye aku meroyan dulu.. Hhahaha Dorg2 ni la yg melayan amek kat umah bawak g umah dorg 'n yg paling hodoh sekali siap mandikan tu.. Adoiiiii.. Intan2.. Tu baru putus cinta… Kawan2 ni la yg hadap dulu… (ade lagi xde dlm gambar) hahahaha.. Memang buruk perangai dulu.. Tu org ckp baru putus cinta da macam ape.. Tp skang dorg sendiri hairan cmne boleh jd cool plak cmni.. Adoiii.. Masalahnya diri sendiri pun xtau knp.. Klau ikutkan hati mcm2 boleh jd.. Tapi tak.. Gud job intan..ecehhh.. . Hahha?.. Tq korang selalu ade tuk aku.. Dr dulu smpai sekarang.. Susah dan senang..sayang korang!! #friendforlife #2004tillnow #selamanya #exdancer @aslizaanuar @_hana.azmi @fazrynaariffin @nurulzilla Psssst dalam pict tu 3org tau single… Hahahahha

A post shared by doubleA? (@__iiiintan.saleh) on

IKLAN

Gambar tersebut melihatkan Intan melawat rakannya yang berada dalam keadaan pantang.

“Harini melawat orang berpantang… Heheh.. Tahniah ma ‘n abg Nadzri… Sepasang jugak..rezeki..

 

Me nk baby girl tapi x dpt.. Hahhaha.. InsyaAllah soon.. Giteww.. Syok dapat lepak ngan kawan2..,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Di samping itu, Intan juga turut berkongsi turut pengalaman bersama rakan-rakannya mengenai kisah percintaan mereka dahulu.

“Huh da lepak ape lagi keluar la cite zaman2 bujang dulu.. Td terkeluar la cite time bercinta.. Putus cinta.. Ya allah bile dengar balik teruknye aku meroyan dulu.. Hhahaha Dorg2 ni la yg melayan amek kat umah bawak g umah dorg ‘n yg paling hodoh sekali siap mandikan tu..

 

Adoiiiii.. Intan2.. Tu baru putus cinta… Kawan2 ni la yg hadap dulu… (ade lagi xde dlm gambar) hahahaha.. Memang buruk perangai dulu..

 

Tu org ckp baru putus cinta da macam ape.. Tp skang dorg sendiri hairan cmne boleh jd cool plak cmni.. Adoiii.. Masalahnya diri sendiri pun xtau knp.. Klau ikutkan hati mcm2 boleh jd.. Tapi tak.. Gud job intan..ecehhh.. . Hahha..

 

Tq korang selalu ade tuk aku.. Dr dulu smpai sekarang.. Susah dan senang..sayang korang!!, “ tulisnya lagi.

Lalu, netizen telah memberi respon yang pelbagai mengenai gambar tersebut.

IKLAN

Apa-apa pun, rezeki, jodoh, ajal dan maut semua Allah yang aturkan. Semoga Intan dan anak-anak dipermudahkan urusan ya!