[GAMBAR] “Malam Ni U Tidur Luar!,” – Gara-Gara Berkepala Botak, Ini Respon Suami Nora Danish

Sebagai seorang pelakon, ada kalanya mereka perlu memberi kelainan dalam diri untuk menjiwai sesuatu watak yang dibawa.

Begitulah yang dialami pelakon Nora Danish apabila dia tampil berkepala botak bagi sebuah pengambaran drama Hingga Jumpa Lagi.

View this post on Instagram

Bad hair day? Nah, not for me…. #bossnedwanabe

A post shared by Nora Danish (@noradanish) on

Meskipun memberi kelainan dalam drama tersebut, ibu kepada NeyNey itu masih kelihatan cantik dan manis.

IKLAN

Susulan itu, netizen telah memberi respon pelbagai mengenai gambar tersebut.

IKLAN

Menariknya, suami kepada pelakon filem Suamiku Jatuh Dari Langit itu, Nedim Nazri Aziz telah memberi komen menerusi gambar tersebut.

Wah! Kalau dah cantik, buat macam mana pun masih nampak cantik,kan? 

Tak sabar rasanya nak tengok watak Nora dalam drama ni!