[VIDEO] “Tak Ada Kurang, Semua Mantap!,” – Reaksi Altimet Bila Geng Pancaragam ATM Tular Nyanyi Lagu Negaraku

Tular di media sosial sejak beberapa hari lalu apabila sekumpulan pasukan Pancaragam Angkatan Tentera Malaysia (ATM) menyanyikan lagu Negaraku di Dataran Putrajaya.

Malah, penyanyi lagu tersebut, Altimet sempat bergambar bersama Odee Rayy dan Hisyam Amin yang membawa lagu tersebut dengan baik dan bersemangat.

IKLAN

Gambar tersebut melihatkan Altimet berpelukan dan memberikan kapsyen terharu kepada mereka berdua kerana telah berjaya menyanyikan lagu tersebut dengan baik.

“Ni la 2 abang Pancaragam ATM yang bawak lagu #Negaraku hari tu. Dapat jumpa semalam kat #bigstage. Yang baju putih bawak part aku, yang merah bawak part @flizzow @itssonaone.

 

Aku kata kat diorang “bro terima kasih byk2, sbb bawak lagu kami. Kami terharu & happy sgt.” Diorang tanya ada silap ke kurang ke, aku kata takde, memang mantap,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Rata-rata netizen meninggalkan komen dalam ruangan gambar tersebut yang mengangap Altimet seorang artis yang bersifat rendah diri.

Wah! Muzik dan lagu dapat menyatukan artis dengan masyarakat bertambah lebih akrab.

IKLAN

Apa-apa pun, tahniah buat Pancaragam ATM kerana telah berjaya menyanyikan lagu tersebut dengan penuh semangat.

Foto / Video : IG Altimet