“Tengok Muka Ko Depan2 Pun, Takdelah Flawless Mana!!” – Sajat Kasi Kapsyen Pedas, Tempelak Siapa Tu?

Fuhh… panas tiba-tiba atmosfera dunia komestik apabila ushawan kecantikan yang kini bergelar selebriti, Nur Sajat ada memuat naik kapsyen pedas, seolah-olah memerli seseorang.

Bagaimanapun, penyanyi Makhluk Penggoda itu tidak pula mendedahkan ia ditujukan kepada siapa.

Menerusi Instagram, Sajat menempelak tindakan individu yang didakwanya suka membanding-bandingkan dirinya.

IKLAN

“Kenapa kau suka banding kan aku dengan kau yer!!!kata kaki ko kecik lah,kata bahu ko kecik lah,kata ko lah paling kecik dalam dunia ini lah!!! Tak payah nak compare2 kan orang yer….ko tengok muka ko dulu!!! Tengok muka ko depan2 pun,Takdelah flawless mana pun!!CHINGGG JER LEBIH!!!!

 

“Tak payah nak confidence SANGAT KATA DIRI TU CANTIK SANGAT2!!!Diam diam aku ada batas…hidup ini jadi diri sendiri!! Bukan jadi diri tu macam SESUMPAH!!!! Tetapi Jangan lah ilusi dengan diri sendiri…,” tulis Sajat.

Pada masa sama, Sajat juga meminta agar individu yang dimaksudkan ‘hadam’ dengan apa yang mahu disampaikannya.

“So hadam puas puas ayat aku yer. Aku tak usik kau,ko jangan nak usik2 aku.. takut nanti makan diri… harap maklum!!!! ……….. Yang penting….cantik tak gambar kita uols!!!! I suka sangat,” tulisnya lagi.

https://www.instagram.com/p/BkxAyd1HjBp/?hl=en&taken-by=nursajat02

IKLAN

Foto: Instagram Nur Sajat