‘TaK Tahu Lagu Irama Malaysia Ka, Lagu Dangdut ka’-Izreen Azminda Kongsi First Time Masak Asam Pedas

Masuk bulan ramadan, waktu paling best tentunya semasa menunggu azan maghrib kedengaran kan?

Masa itu, terasa satu hari menahan lapar dan dahaga itu sangat berbaloi penantiannya.

Nak tahu apa yang lebih manis? Tentunya berbuka puasa dengan orang tersayang!

Rasanya umum mengetahui bahawa ramadan kali ini merupakan ramadan pertama pelakon,Izreen Azminda bersama suami, Ude Wahid.

IKLAN

Tentunya, Izreen teruja untuk memasak masakan kegemaran suaminya semasa berbuka puasa.

Semalam, Izreen ada muat naik foto pertama kali memasak lauk asam pedas di laman Instagram miliknya.

“Asam pedaih ala Johor, first time buat harap jadilah. Bau tu macam jadi.

“Rasa tak tau la lagi lagu mana. Lagu Projector Band ka, lagu dangdut ka, irama Malaysia ka, harap tekak tu boleh terima.

“Kuah saja kami bagi pekat sikit, tak boleh makan kuah jenis ceroi-ceroi ayaq paip.Ketaq ngat aih.

“Apa pun selamat berbuka pada ampa semua, terima kasih pada yang beri resipi,”tulisnya.

IKLAN

Wah! Bila tengok foto yang dikongsi Izreen, agak terliur juga lah MH. Mungkin Izreen boleh kongsi juga kot resipi dengan peminat.

Apa-apapun, MH seronok dan tak sabar nak lihat masakan apa lagi yang bakal dikongsi Izreen pada masa akan datang.

Sumber:IG Izreen Azminda