“Senang Nak Letak ‘Adik-Beradik’ Arryan Yang Lain Nanti,” – Joy Revfa Masuk Rumah Baru, Bagi Hint Ke?

Usahawan kosmetik, Joy Revfa berkongsi dirinya memasuki rumah baru menerusi laman Instagramnya, hari ini.

Namun, MH tertarik dengan kapsyen foto itu yang seolah-olah memberi hint bahawa dia sudah bersedia untuk menjadi ibu lagi.

“Alhamdulillah, akhirnya saya & Arryan berHIJRAH kesini. Skrg busy pemindahan masuk ke rumah baru.

 

“Rumah kami tak la besar mcm istana mcm orglain tapi cukup la utk kami berdua rasa bahagia seperti sebuah istana.

 

“Lama dh kami berdua stay di condo yg berlif sebelum ni, letih dah berebut2 lif dgn org lain.

 

“Skrg baru ada kesempatan utk beli house landed sendiri. Senang nk bercucuk tanam kat halaman rumah.

 

“Rumah ni ada 7 bilik, senang nk letak ‘adik beradik’ Arryan yg lain nanti (haha letih laa nak beranak ramai lepas ni).

 

“Al maklum pesakit asthma mcm sisjoy ni kena dekat dgn pohon2 yg menyegarkan & udara bersih. Lagipun sini dekat dgn rumah kaklong saya, jd dia boleh tengok2 kan jugak.

 

“Utk decoration rumah ni, Ibunda saya adalah org yg bertanggungjawab mendeco & menghias rumah ni indah seperti Fairytale ibu saya mmg pakar interior, hebat melukis dan pandai mendeco, saya nk dlm rumah ni semua seni & karya dari ibunda tercinta.

 

“Walaupun ibu stay di rumah lain tapi ibu selalu dtg jenguk kami disini.. terima kasih ibu..

 

“Doakan semoga HIJRAH kami berdua disini menjadikan kehidupan kami lebih baik & bahagia hingga ke syurga Allah swt.. amin!

 

“Hari ni saya nk ucapkan juga Selamat Tahun Baru Islam, 1 Muharram 1440 Hijriah kepada semua kawan2 disini.

 

“Semoga kita semua mendapat Hidayah dan dimudahkan untuk ber HIJRAH menjadi lebih baik dari sebelum ini.. InshaALLAH, Amin,” tulisnya.

View this post on Instagram

Alhamdulillah, akhirnya saya & Arryan berHIJRAH kesini. Skrg busy pemindahan masuk ke rumah baru ? Rumah kami tak la besar mcm istana mcm orglain tapi cukup la utk kami berdua rasa bahagia seperti sebuah istana ☺️ . Lama dh kami berdua stay di condo yg berlif sebelum ni, letih dah berebut2 lif dgn orglain.. ? skrg baru ada kesempatan utk beli house landed sendiri. Senang nk bercucuk tanam kat halaman rumah. Rumah ni ada 7 bilik, senang nk letak ‘adik beradik’ Arryan yg lain nanti (haha jgn kena beranak ramai dah la lepas ni) ? Al maklum pesakit asthma mcm sisjoy ni kena dekat dgn pohon2 yg menyegarkan & udara bersih.. ? Lagipun sini dekat dgn rumah kaklong saya, jd dia boleh tengok2 kan jugak.. ☺️ . . Utk decoration rumah ni, Ibunda saya adalah org yg bertanggungjawab mendeco & menghias rumah ni indah seperti Fairytale ? ibu saya mmg pakar interior, hebat melukis dan pandai mendeco, saya nk dlm rumah ni semua seni & karya dari ibunda tercinta ? walaupun ibu stay di rumah lain tapi ibu selalu dtg jenguk kami disini.. terima kasih ibu.. ? . Doakan semoga HIJRAH kami berdua disini menjadikan kehidupan kami lebih baik & bahagia hingga ke syurga Allah swt.. amin! . Hari ni saya nk ucapkan juga Selamat Tahun Baru Islam, 1 Muharram 1440 Hijriah kepada semua kawan2 disini. Semoga kita semua mendapat Hidayah dan dimudahkan untuk ber HIJRAH menjadi lebih baik dari sebelum ini.. InshaALLAH, Amin.. ??

A post shared by Founder of MERVE Cosmetics (@joyrevfa) on

IKLAN

Wow! Tahniah MH ucapkan buat Joy dan keluarga. Mungkin akan ada kenangan baru mereka di rumah baru nanti.

Sebelum ini, Joy pernah berkahwin dengan penyanyi, Hafiz Hamidun Mei tahun lalu sebelum bercerai pada Oktober.

IKLAN

Joy yang mempunyai seorang anak daripada perkahwinan terdahulu diijabkabulkan dengan Hafiz di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz, Shah Alam.

Foto/Instagram: Joy Revfa