Select Page
  • 9.7K
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    9.7K
    Shares

Eh apa cerita ni? Di sebuah forum hiburan, MH ada tersedar satu posting mengenai selebriti Elyana yang membuat pengakuan secara terbuka tentang satu produk.

Menurut Elyana, sebenarnya minuman yang diberinya setiap minggu tidak sesuai buatnya kerana mempunyai kandungan gula yang terlalu tinggi dan mengandungi gamat yang tidak baik untuk pesakit kanser.

Pada mulanya kami faham apa yang cuba disampaikan olehnya. Namun situasi menjadi agak pelik apabila penyanyi yang menghidapi kanser tahap empat ini secara tiba-tiba menjadi sungguh sensitif.

Tambahnya, niat sebenarnya hanya mahu menolong promosikan produk tersebut namun pihak tersebut ada bercakap sesuatu tentang dirinya hingga buatkan dirinya tidak mahu beri kerjasama pada individu tersebut.

“Dah dia minum ke tidak, tak kan lah nak cakap tak minum sebab tidak bagus. Kini konon nak menolong tetapi kalau dia pon cakap saya macam ni, tak kuasa aku nak tolong orang macam tu!” tegasnya dalam video Insta Live.

Apabila disoal mengapa dia terus mempromosikan produk tersebut secara terbuka di atas pentas, Elyana menjawab itu hanyalah sebahagian dari caranya untuk berbahasa denga orang.

“Biasalah bila dihadapan kamera orang berbudi kita berbahasa tetapi memandangkan orang tidak berbudi hanya berbahasa di atas itu, jadi saya berterus terang di sini. Saya tidak minum.

“Tetapi bila ditanya, saya cakaplah. Tak akan lah nak cakap tak minum tak bagus, ” jawabnya dengan jujur.

Bukan itu sahaja, Elyana turut sempat menjawab soalan tentang juri di program Gegar Vaganza 4.

Dia tidak menyangka ada juga peminat yang sedar ada juri yang ‘takut’ untuk memberi komen tentangnya apabila ditanya beberapa soalan tentang tema minggu yang akan datang.

“Tak sangka ada jugak yang perasan. Ya, ketua juri tidak pernah komen saya. Tak tahu kenapa mungkin dia tidak suka saya kot,” jelasnya dengan nada yang cukup tenang.

Bagaimanapun, Elyana engan mengulas lebih lanjut tentang juri sewaktu sesi latihan.

Hmmm sesuatu sangat, apa yang sebenarnya dah jadi? MH harap tiada isu yang terlalu serious berlaku.

Apa Kata Anda

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Kumpulan Karangkraf

error: