Select Page
  • 11.1K
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    11.1K
    Shares

Baru-baru ini pengasas kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida telah meluahkan rasa geram di akaun Instagramnya.

Tulisnya panjang lebar menasihati wanita di luar sana untuk mempertahankan maruah kaum wanita.

“Tolong jgn macam2.. jaga maruah diri, hormati saya atas dasar KEMANUSIAAN

 

“Ingat saya gelak2 hepi sokmo, takde maruah ke? Kenapa saya marah? Syg tahu kan.. kalau nak ikutkan kuat mmgla saya kuat.. boleh tempuhi isu ibarat nyamuk je ni.. tapi HATI, hanya yang memahami akan cuba mengerti sy

 

“Tapi.. kdg saya tergelak jgk.. sebab dia memalukan diri sendiri 😇 cuma tolong hormati saya walaupun JANDA. Itu HAK Allah nak nilai siapa saya.. org yang rapat kenal sy mcm mana

 

“Wahai wanita sekalian.. pertahankan maruah wanita kita.. saya mohon.. bayangkan saya berjuang.. betapa sedihnya kita dipermainkan

 

“Nak populariti ke?

 

“Ingat saya gatai sangat ke nak laki?

 

“Saya nak fokus bisnes saya la.. kalau ada jodoh pun, saya nak yg sanggup hidup dgn saya,, bukan setahun dua je.. tapi yang boleh didik anak.. aturkan bisnes saya.. bukan senang

 

“Syg semua.. tahukan saya ni wanita, yang punya kudrat yg sama dgn KejAdian wanita lain.. hati jiwa raga yang serupa.. di sebalik kejayaan saya ni

 

“perjalanan saya amat perih.. ramai orang tak tahu.. doakan saya.. moga dijauhkan dgn orang yang mengkhianati.. didekatkan dengan orang yang mengerti saya.. ye… sy rindu syg2 semua.. muahh 💋💋💋😁😁😁,” tulis kapsyenya.

Menerusi perkongsiannya ini, Vida juga turut berkongsi video yang merakam dirinya sedang meluahkan rasa kurang senang dengan gosip yang melanda dirinya ketika ini.

Diharapkan Vida terus kuat dan sabar untuk menempuhi segala dugaan yang menimpa dirinya saat ini.

Sumber: Instagram Datuk Seri Vida

Baca Ini Juga

Apa Kata Anda

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Kumpulan Karangkraf

error:
" "